Društveno odgovorno poslovanje smatramo jednim od najznačajnijih segmenata u svom poslovanju. Zbog toga svake godine organizujemo niz humanitarnih akcija, kao i projekata koji pomažu razvoju mladih talenata i preduzetništva u Srbiji, unapređujemo obrazovanje i kulturu i nastojimo da pokažemo svoju odgovornost prema društvu u kome poslujemo. Upravo zbog toga pokrenuli smo LINK Learning Foundation kroz koji dodeljujemo finansijsku podršku za usavršavanje u našim edukativnim ustanovama. Neki od projekata koje smo realizovali do sada bili su: projekat besplatnog školovanja osoba sa invaliditetom, LINK2job sajam zapošljavanja, izrada sajta teslaways.rs kao podrška projektu Putevima Nikole Tesle, LINK Business Incubator i LINK Apprentice Program. Osim toga, redovno organizujemo besplatne seminare subotom, za sve koji žele da prošire svoja znanja, a učenici naših škola posećuju svratišta, prihvatilišta i domove za nezbrinutu decu.
Želimo da što većem broju ljudi pružimo priliku da dobiju kvalitetno obrazovanje koje vodi do sigurnog uspeha. Da bismo svima povećali šanse za dobijanje posla, dodelili smo brojna besplatna školovanja za osobe sa invaliditetom sa prebivalištem u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Rumuniji. Za ovu akciju svake godine obezbeđujemo sredstva u visini od 40.000 evra. Prednost ovakve vrste školovanja je što će se kompletna obuka obavljati onlajn, a akcija je naišla na ogromnu podršku i interesovanje javnosti. Na ovaj način smo želeli da pomognemo osobama sa invaliditetom da steknu praktična znanja iz oblasti bizinisa i informacionih tehnologija, koja će im omogućiti da na tržištu rada budu konkurentni i da postanu prvi izbor poslodavca za mnoga zanimanja koja donosi savremeno poslovanje.
Zimske i letnje coDEsign škole programiranja i dizajna održavaju se dva puta godišnje u organizaciji Visoke škole za informacione tehnologije − ITS i kompanija LINK group i Comtrade, i predstavljaju idealnu priliku za sve koji žele da saznaju novosti iz oblasti IT-ja, usvoje nova znanja i savladaju nove veštine. Ovaj svojevrsni IT festival nemenjen je pre svega srednjoškolcima, ali i svima koji žele da steknu osnove u programiranju, dizajnu, online marketingu i analitici, dizajnu i uređivanju web strana ili kreiranju video-igara, kao i onima koji žele da prošire svoje znanje i saznaju više o najnovijim trendovima u IT-ju. Najbolji stručnjaci iz svih oblasti IT-ja
Predavači coDEsigna su vrhunski stručnjaci u svojoj branši. Svoja znanja sa polaznicima zimskih i letnjih škola dele odlični profesori sa Visoke škole za informacione tehnologije − ITS, uspešni poslovni ljudi iz oblasti IT-ja i predstavnici vodećih svetskih IT kompanija.
Naša misija je da što više ljudi nauči neke nove i korisne stvari, i ostanu u toku sa novim zahtevima na tržištu i sa savremenim poslovanjem. Organizujemo besplatne seminare subotom, namenjene svima koji su zainteresovani da uče i usavršavaju se. Prenos seminara može se pratiti putem live streama, sa bilo kog mesta na kom se trenutno nalaze. U toku prethodne godine besplatne seminare LINK Centra za razvoj karijere pratilo je više od 15.000 ljudi.
Teme su uvek aktuelne i u skladu sa trendovima na tržištu, zbog čega za njih neprestano vlada veliko interesovanje. Smatramo da se u novo doba ne može bez neprestanog usavršavanja i sticanja novih veština, i rešili smo da sa sobom povedemo koliko god ljudi možemo.
Budući da je Nikola Tesla veliki naučnik koji je patentom za daljinsko upravljanje dao izuzetan doprinos u oblasti modernih komunikacija i interneta, ovo je jedan od naših načina da mu se odužimo. Naši polaznici na ITAcademy napravili su i poklonili veb sajt projektu kulturno-turističke rute “Putevima Tesle”. Ovaj projekat je od nacionlanog značaja i promoviše industrijsko nasleđe Srbije i obnovljive izvore energije, omogućava turistički i privredni razvoj čitavih regiona u Srbiji. Veliki značaj projekta "Putevima Tesle" istakla su čak četiri ministarstva: Ministarstvo kulture i informisanja, Sektor za turizam Ministarstva finansija i privrede, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Ministarstvo energetike.
Učenici ITHS-a su u toku godine posetili decu u beogradskom svratištu i prihvatilištu, kao i mališane u domu u Zvečanskoj. Družili su se sa mališanima koji u njima borave i uručili im poklone koji su prikupljeni u humanitarnoj akciji u našoj školi – dečiju odeću, obuću, slatkiše, sokove i sveske.
Naši učenici redovno učestvuju u druženju i pružanju pomoći onima kojima je ona najpotrebnija, a mališani ih uvek dočekaju sa osmehom na licu, radosni zbog ponovnog druženja i lepih trenutaka koje međusobno dele.
Ne samo da pružamo napredno i savremeno obrazovanje, nego i priliku da se odlične ideje razviju u uspešne poslovne projekte. U okviru LINK Centra za razvoj karijere obezbedili smo potrebne resurse, stavili na raspolaganje znanje i savete naših stručnjaka, kako bismo omogućili da projekti sa velikim potencijalom zauzmu značajno mesto na tržištu i svojim pokretačima obezbede samostalnost i povećanje profita.
„Business Leadership for Digital Economy” je jedinstveni projekat podrške mladim preduzetnicima i njihovim originalnim poslovnim idejama. Naša vizija je da se uz podršku preduzetnika sa originalnim idejama, voljom i motivacijom za rad i uspeh mogu postići velike stvari i poboljšati ekonomska i materijalna situacija cele zemlje.
Pokrenuli smo projekat LINK Apprentice Program kako bismo pružili šansu mladima, polaznicima ITAcademy i BusinessAcademy, kao i studentima ITS-a, da steknu praktično iskustvo, radeći u realnim uslovima poslovanja u internacionalnoj kompaniji. Do sada je više kandidata učestvovalo u ovom programu i steklo dragoceno radno iskustvo u LINK groupu, što je verifikovano odgovarajućim sertifikatima, a neki od njih su danas zaposleni u našoj kompaniji. Od sada će po prvi put ovaj program biti otvoren za sve mlade ljude koji žele da se usavršavaju, a ne samo za naše polaznike. Oni koji uđu u uži izbor imaće jedinstvenu priliku da budu deo našeg tima i dobiju priliku da nauče nešto novo, upotpune svoje kvalifikacije i biografiju, upoznaju se i sarađuju sa novim ljudima i da se profesionalno razvijaju.