International School ponovo u korak sa modernim obrazovanjem: Cambridge Lower Secondary program prvi put u okviru LINK edu Alliance škola
International School i LINK edu Alliance još jednom su dokazali svoj kredbilitet i kompetentnost da se održavaju kao najmodernija škola u regionu kada su u pitanju internacionalni standardi obrazovanja.
Cambridge International u saradnji sa Ministarstvom prosvete zvanično su odobrili International School akreditaciju za uvođenje Cambridge International Lower Secondary programa u svoj edukativni sistem.
Zahvaljujući ovoj akreditaciji, International School više nije isključivo srednja škola nego je uvela i niže srednje razrede, prema čemu školu od sada mogu da pohađaju učenici od 11 do 19 godina. Na ovaj način, LINK edu Alliance omogućava svojim učenicima da steknu najkvalitetnije internacionalno priznato znanje već od najranijeg uzrasta i otvori im vrata najuglednijih srednjih škola širom sveta, a kasnije i akademskog obrazovanja.
Program koji učenicima pruža pripremu za uspeh na globalnom nivou
Cambridge International Lower Secondary program predviđen je za učenike uzrasta od 11 do 14 godina, odnosno za razrede 7, 8 i 9 (koji odgovaraju 6., 7. i 8. razredu prema srpskim standardima).
Ono što ovaj program u velikoj meri izdvaja od drugih programa sličnog koncepta jeste upravo izuzetno bogat i sveobuhvatan nastavni plan i program, stvoren prema britanskim standardima, koji učenicima omogućava širok izbor predmeta od ključne važnosti za uspeh u savremenom svetu, povezanih interdisciplinarno inovativnim pristupima u samoj nastavi. Učenike očekuje pažljivo i temeljno osmišljen spoj nastave stranih jezika, nauke, digitalnih tehnologija i još mnogo drugih važnih veština i znanja, pomoću kojih stiču sve potrebne uslove da postanu svestrani ljudi u svetu modernih kompetencija.
Nastava na čitavom programu odvija se na engleskom jeziku što je idealna prilika za učenike da već u ranim godinama stiču veštine stranog jezika i vežbaju tečnu komunikaciju, što je takođe krucijalna sposobnost za snalaženje u internacionalnom okruženju.
Učenici tokom školovanja na Cambridge Lower Seconday programu sve vreme dobijaju konstruktivne povratne informacije od strane nastavnika time što su im učinjeni dostupnim različiti tipovi testova pomoću kojih se prati njihovo napredovanje. Nakon kompletiranja istih, učenici dobijaju sertifikate i diplome koje im služe kao relevatne kvalifikacije za dalje školovanje na globalnom nivou.
Personalizovano učenje usmereno na talente i kvalitet života učenika
Program je oblikovan tako da svu pažnju posvećuje negovanju veština i znanja koje učenik prema svom nahođenju mođe da organizuje, tako da stekne najbolji fokus na one kompetencije koje najviše odgovaraju njegovom senzibilitetu i ciljevima. Sam pristup nastavi u okviru Cambridge Lower Secondary programa je holistički i vrednuje razvoj znanja, kreativnosti, životnih i društvenih veština i pruža učenicima osećaj opšteg blagostanja. Ovako se grade i kompetencije i usmerava ličnost učenika radi razvijanja fundamentalnih osobina potrebnih za uspeh i van škole.
LINK edu Alliance i International School - misija najboljeg obrazovanja prema globalnim standardima
Kao i do sada, sve obrazovne institucije u grupi LINK edu Alliance nastavljaju uspešno da slede svoju viziju stvaranja uslova za najkvalitetnije obrazovanja koje je internacionalno priznato u svim delovima sveta. Zbog toga LINK edu Alliance iz ugla institcuje stremi ka tome da stvara čvrsta partnerstva sa najuglednijim kompanijama, edukativnim organizacijama i ustanovama, kako bi svojim polaznicima obezbedila akreditovano i kredibilno znanje prema najvišim kriterijumima u svetu.
Partnerstvo sa Cambridge Assessment International Education je od izuzetnog značaja za našu kompaniju jer omogućava da održavamo nastavu po Cambridge programu, čime uspešno negujemo međunarodni ugled među obrazovnim institucijama.
Uvođenje Cambridge International Lower Seconday programa još jedna je potvrda za naš posvećen rad u oblasti obrazovanja i to da stvaramo uslove za edukaciju prema visokim standardima.