LINK Innovations na međunarodnom #DigiEdu hakatonu predložio jednu od najboljih digitalnih inovacija
Tokom 12. i 13. novembra Evropska unija (EU), Evropski institut za inovacije i tehnologiju (EIT) i Savezno ministarstvo obrazovanja i istraživanja Nemačke sa partnerima održali su veliki oflajn i onlajn obrazovni hakaton #DigiEduHack2020, koji je okupio najbolje prosvetne lidere – nacionalne predstavnike iz 36 zemalja sveta sa ciljem kreiranja najboljih virtuelnih rešenja za digitalno obrazovanje.
LINKgroup kao kompanija koja značajno ulaže u razvoj obrazovnih inovacionih rešenja i LINK Innovations sektor osnovan sa ciljem da kroz inovativne projekte nastale istraživačkim radom uvodi pozitivne promene, spaja najnovije trendove u edukaciji, nauci i poslovanju i tako dobre obrazovne ideje pretvara u praktične inovacione resurse imali su tu čast da kao jedini predstavnici iz Srbije učestvuju na ovogodišnjem #DigiEduHack2020.
Članovi LINK Innovations tima: MSc Aleksandra Ikonov, dr Andrej Bunjac i dr Svetlana Belić Malinić, predstavili su sjajnu digitalnu ideju koja je odabrana u konkurenciji od preko 2.400 učesnika za jednu od najboljih digitalnih inovacija na temu: Hack the Great Online Pivot.
Platforma LINK Innovations tima rešava sve izazove onlajn-nastave
LINK Innovations je osmislio međuinstitucionalnu komunikacionu platformu pod nazivom U-turn-4-U-learn: EM-OWL platform for social-emotional learning, koja kombinuje najbolje karakteristike popularnih aplikacija za društvene medije, poseduje niz jedinstvenih funkcionalnosti i stavlja sve u obrazovni kokurikularni kontekst. Dizajnirana je da omogući trenutnu komunikaciju između učenika/studenata i fakulteta (školskog sistema), a njena glavna svrha je da pruži jedinstveno sredstvo za brze socijalno-emocionalne i akademske interakcije svima koji učestvuju u obrazovnom procesu.
Otuda ova jedinstvena platforma pruža:
- slobodu stvaranja i moderiranje podforuma u aplikaciji;
- anonimno deljenje emocija tokom onlajn-nastave;
- ćaskanje organizovano oko hashtagova koji mogu uputiti učesnike na odgovarajuće postove;
- jedinstven sistem ocenjivanja postova (hoots) koji omogućava korisnicima da anonimno ocenjuju postove drugih korisnika kako bi filtrirali neželjena ponašanja;
- mogućnost sticanja akademskih kredita kroz vršnjačku podršku i rešavanje problema;
- trenutno deljenje teksta, fotografija i glasovnih poruka;
- personalizovanu analitiku i za učenike i za nastavnike, što ukazuje na ponašanja koja su dovela do najuspešnijih društvenih ishoda;
- AI (Artificial Intelligence) filtere za ćaskanje za uklanjanje neprikladnog sadržaja;
- sistem za detekciju emocija zasnovan na AI, video-komunikaciju koja upozorava nastavnika o ukupnom raspoloženju u učionici.
Glavne prednosti LINK Innovations obrazovne platforme
Jedan od osnovnih razloga zbog čega je EM-OWL platforma na ovogodišnjem hakatonu odabrana za jednu od najboljih je što uključuje sve aktere u obrazovnom sektoru – školsku upravu, pedagoško-psihološku službu, roditelje, nastavnike i učenike mlađih i starijih razreda. Kroz njihovo povezivanje stvara se podsticajno mrežno okruženje koje neguje i razvija socijalno-emocionalne interakcije i formira empatični komunikacioni trougao između učenika, roditelja i škole.
Osnovni cilj ove platforme je da očuva osećaj zajedništva tokom nastave na daljinu, istovremeno omogućavajući brzu, efikasnu i preciznu komunikaciju između učenika i nastavnika na svim nivoima.
Za razliku od drugih platformi, EM-OWL digitalno rešenje zasniva se na pristupu pozitivne psihologije, koja u onlajn-okruženju na veoma kreativan način angažuje učenike i pokreće međuvršnjačko podučavanje i uzajamno učenje, što svakako pokreće i uzajamnu motivaciju. Jedinstvenost ove platforme je što omogućava da učenici i nastavnici prenesu svoja osećanja u vezi sa podučavanjem i učenjem koristeći barometar emocija, a ne lajkove, ocene ili bodove, koji se zatim obrađuju pomoću AI integrisanog algoritma.
Moto platforme je „Nastavnici koji vole nastavu uče učenike da vole učenje” jer je EM-OWL obrazovni alat koji podstiče akademski uspeh svakog učenika vodeći računa i o socijalno-emocionalnom aspektu celokupnog obrazovno-vaspitnog procesa.
Kako je učešćem na ovogodišnjem #DigiEduHack2020 LINK Innovations tim pokazao zašto je važno usaglašavanje sistema rada svih obrazovnih institucija i socio-emocionalnih potreba učenika, planovi LINKgroupa za unapređenje obrazovanja su veoma ambiciozni, i u narednom periodu očekuje se i pokretanje novih startapova, koji će svojim dizajnom i programom doneti novitete i time dodatno afirmisati lidersku ulogu LINKgroupa u obrazovanju, kako u Srbiji tako i u čitavom regionu, pa i šire. Postignuti rezultati LINK Innovations dodatna je vrednost kompletne uloge koju LINKgroup ima u sferi obrazovanja.